وظایف و مسئولیتهای اداره کارپردازی:
1- دریافت برگه های درخواست خرید کالا که به امضاء مقام مافوق رسیده است.
2- تهیه برگه استعلام بهاء و تکمیل جدول مقایسه ای مربوطه و گزارش به مقام مافوق.
3- انتخاب کالای مرغوب و استاندارد برای خرید.
4- تهیه نمونه کالا و ارائه به مقام مافوق برای تطبیق با مشخصات ارائه شده.
5- تکمیل کلیه مدارک و اسناد مربوطه از قبیل: استعلام بهاء کالا، مکاتبات اداری، اخذ تأییدیه مقام مافوق و ... ارائه کلیه مدارک به امور مالی پژوهشگاه.
6- تهیه تصویر و یا اسکن از اطلاعات مربوط به کلیه خرید ها و ایجاد بایگانی منسجم.
7- تحویل اجناس خریداری شده و ارائه آنها به انبار مرکزی پژوهشگاه و اطلاع به واحد درخواست کننده خرید.
8- نگهداری صحیح حساب تنخواه گردان.
9- همکاری لازم با امور مالی در تنظیم سند هزینه اجناس خریداری شده.
10- تسویه حساب کامل تنخواه گردان در هر سال.
11- انجام امور مربوط به درخواست تعمیر لوازم و تجهیزات واحدهای متقاضی و پیگیریهای بعدی آن.
12- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.
مسئول اداره كارپردازي : علي محمدي
تلفن تماس : 40-44787720 داخلي 1068